die gast heeft er wel veel verstand van, en ik viel niet zo hard dus dat zal hopelijk wel meevallen. anders moet ik maar bij mn ouders klagen om eentje van chroom =pJa dat kan, maar is niet goed voor je voorvork, kan scheur inkomen.
iig, heb ik gehoord dan
haha hij doet het gelukkig nogIs een leukere optie
Maar je zou het kunnen proberen, en dat kijken hoe het afloopt.
negatief resultaat is eigenlijk positief, als jij goed kan zeuren
get is juist zo dat die poten verbuigen ipv de platen...@ Tom Bergman: Ik denk dat het met de voorpoten zelf nog wel meevalt. Waarschijnlijk zijn de kroonplaten waar je voorpoten aan vastgeschroefd zitten verbogen. Je kan ze terug proberen te buigen, maar beter is om ze te vervangen als er zichtbaar scheurtjes in zitten! Het blijft een zwakker punt en de eerste beste knik in et wegdek zorgt ervoor dat ze weer krom worden.
ik zal het morgen of binnenkort checken.Recht op een bus klappen of onderuit gaan is een wereld van verschil. Laat Tom het iig checken!
Ik heb zelf ervaring met het onderuit gaan op een be-ijst bruggetje. Kroonplaten beide ingescheurd. Veerpoten was niets mis mee. Kroonplaten vervangen (omdat de meeste kracht op de bevestigingsplaatsen komt), en weer als nieuw.
schrijf je echt handvatten?handvatten
Hoe bedoel je dat? Heb je al overzet handvatten? Of wil je de ori handvatten eraf hebben. Je kan ze volgens mij gewoon laten zitten en die nieuwe met passtukken erop zetten (soms borgen met een schroefje tegen het doordraaien).ok, weer wat geleerd![]()
sorry voor de offtopic... nu weer ontopic dan maar:
weet iemand toevallig ook een trucje om die je oude handvatten los te krijgen, want bij mij zit die linker zo vast als ik weet niet wat...
ok, weer wat geleerd![]()
sorry voor de offtopic... nu weer ontopic dan maar:
weet iemand toevallig ook een trucje om die je oude handvatten los te krijgen, want bij mij zit die linker zo vast als ik weet niet wat...
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 2 gasten