M7 is een niet zo vaak gebruikte maat. ik ben zelf geslaagd bij de autoparts.Wie weet waar ik M7 bout en ringetjes kan krijgen? Waar ze in me woonplaats ontzettend veel schroeven en bouten verkopen hebben ze deze maat niet, alleen M6 en M8..
M7 is een niet zo vaak gebruikte maat. ik ben zelf geslaagd bij de autoparts.Wie weet waar ik M7 bout en ringetjes kan krijgen? Waar ze in me woonplaats ontzettend veel schroeven en bouten verkopen hebben ze deze maat niet, alleen M6 en M8..
Ik heb ze gehaald bij de brommerboer:)M7 is een niet zo vaak gebruikte maat. ik ben zelf geslaagd bij de autoparts.Wie weet waar ik M7 bout en ringetjes kan krijgen? Waar ze in me woonplaats ontzettend veel schroeven en bouten verkopen hebben ze deze maat niet, alleen M6 en M8..
Overschrijding van de maximum constructiesnelheid van 25 km/h:Bij welke snelheidsovertreding word je snor tomos eigenlijk in beslag genomen en naar hoeveel keer aangehouden? en wat is je boete bijv bij 15 k/m te hard, heb nu een snor die 55 gaat en ben Nog nooit aangehouden maar wil wel weten wat de gevolgen kunnen zijn
welke school is dat danfocking kk ze zijn nu altijd bij me school aant rollerbanken
ik moet snel een begrenzer maken
Bedankt, maar wat is zo'n visje precies als ik vragen mag?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten