Heb je er misschien fotos van?uhmm ik heb een tomos quadro en ik ben ook met zoiets bezig..ik ga me versterker en 2 (3 watt) speakertjes achter me voorkapje doen( waar je koplamp in zit) de versterker loopt bnij mij op 4 aaa baterijen want ik ben niet zo slim om het aan me accu of bedrading aan te sluiten ..![]()
maar het is geluid is goed te horen als je stil staat
zomer ideaal!Je zit idd vooral met de regen.. Dus alleen de conus, zonder behuizing, gaat moeilijk werken denk ik.. tenzsij je er alleen in de zomer mee rijdt:)
Goed geluid krijg je nooit door alleen het "ronde dingetje" te plaatsen, de kast zelf draagt ook een groot deel bij aan de kwaliteit van het geluidHmm..
Wat ik wilde doen is zoeken naar een supergoeie box maar die nog wel klein van formaat is.. dan de behuizing eraf halen en dat je dan echt alleen de box overhoud (dus alleen het ronde dingetje)
Deze instaleer ik precies op de plek waar normaal mn toeter zat, (dus dan heb je in plaats van zo n rond schijfje waar een sgeet uitkomt een rond sgijfe waar muziek uit komt).
Dit was mijn idee maar hoe dat dan moet met regen en draden enzo weet ik niet..
Post aub zoveel mogelijk voorbeeld foto's die helpen mij het meest
naja valt wel mee!! tijdens het rijden hoor je niets komt ook wel door me uitgehoonde uitlaat ....(ik hoor me zelf niets denken) maar alsty stil staat ist goed te horen..3 watt is toch niks![]()
kan je net zo goed je telefoon in je voorkapje monteren![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten