er is dus een nieuwe vraag hier gekomen, opletten jeroen!Hey, ik heb hetzelfde probleem.. Ik heb een vraag over een nieuwe kabelboom (van marktplaats) Maakt het uit van welke tomos ik een kabelboom koop? Want vaak hebben nieuwere tomosjes extra dingen als knipperlichten en een electrische start...
Alvast thnx
gewoon de choke naar beneden klikken dan verzuipt ie en gaat ie ook uit
Waarom laten verzuipen als je ook gewoon je kabel van je bougie af kan trekken...staat die ook uit...lijkt mij..=$
Zeg dan niks! Wat heeft de TS hier nou aan?ten eerste het is niet zoveel werk om ff je choke naar beneden te klikken dan die stekker er uit te rukken en ten tweede soms, als je het niet goed doet, kun je een schok krijgen.
Lijkt me genoeg reden voor een abusje..Als je een komplete kabelboom hebt gekocht, dan zit het bedieningskastje er nog aan, neem ik aan. Dat is gesoldeerd en geklonken, dus daar kun je moeilijk wat aan doen. Dat je wat extra draden overhoudt is niet zo erg, zolang je ze maar fatsoenlijk isoleert (geen kortsluiting kunnen maken op metalen delen). Wel de juiste bedrading weer aansluiten, maar dat wijst zich in principe vanzelf, kleurcodes geven aan welke draden bij elkaar horen. Schrijf anders voor de zekerheid op een briefje welke "oude" bedrading waar precies vastzat.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten