Zet gewoon die sproeier 52 terug. Daarmee liep ie goed zei je. Standaard zit er een sproeier 50 in je carburateur (als ik het goed heb) en zou je tov een standaard uitlaat 2 maten omhoog moeten met die terugloper. Sproeier 52 lijkt me wel goed dus.Ik heb een tomos snorfiets. Ik heb hier een Tecno Estoril terugloopuitlaat onder gegooid. Hij liep eerst perfect met sproeier 52. Alleen geen koffiebruine bougie. Bijna geen kleur eigenlijk. maar Als ik sproeier 65 erin zette (wat veel te groot is) was de kleur nog steeds niet in de buurt van koffiebruin.
Maar sinds een tijdje loopt hij heel slecht. Hij trekt vrij langzaam. Ik heb al een andere bougie erin gezet. Maar dit heeft ook geen nut. Kan iemand mij helpen? En weet iemand waarom mijn bougie geen kleur krijt?
Ik had een paar vraagjes over een 15/15 carburateur.
- Heeft het veel effect(hoeveel harder looptie ongeveer, trekt hij harder op)?
- Wat moet je aan je tomos doen wil je et goed laten werken?
- Wat is de prijs ongeveer(eerste hands, tweede hands)
Mijn tomos is nog zo goed als standaard, ik heb er alleen een bullet uitlaat onder, en een 28 atw. Hij loopt rond de 40 km.
@ Sicktuning: Je hebt PM.hey ,
ik heb vanmiddag een zuiger met 2 sleuven (pen 12) gekocht,
maar vanmiddag zij iemand tegen mij:
hey,
pen 10 kruk as van een snor:
pen 12 krukas van brom
kan ik dan wel die zuiger gebruiken aangezien die pen 12 is want ik heb snor krukas of is het niet waar wat hij zegt
gr thom
Je hebt gelijk over de blokken, maar vierkante cilinders zijn dacht ik alleen met naaldlager uigevoerd, dus pen 12. Alleen de oude A3 blokken met zilveren letters op de carterkap hebben een bronzen buslager op pen 10.ei cillinder is pen 10 (meestal a3 blok)
vierkante geval is pen 12 (a5 blok)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten