michelins slicks kijk maar naar die van hellracer gewoon te bestellen bij easypartsweet iemand hier een goede voorband om gewoon op straat mee te rijden?
(een beetje slijtvast natuurlijk) die er ook nog eens goed uitziet?
Michelin M29 Sweet iemand hier een goede voorband om gewoon op straat mee te rijden?
(een beetje slijtvast natuurlijk) die er ook nog eens goed uitziet?
Jazeker, maar waarschijnlijk zitten de veren erg vast op de wormmoeren in je veerpoot.ik had hetzelfde alleen is mijn voorvork niet los te krijgen (openschroeven). tis een tomos uit 1990 is de voorvork bij elke tomos los te draaien??
easyparts is zeker te vertrouwen, het enige is dat ze soms (bij mij iig) iets niet op vooraad hebben(dat is natuurlijk overal wel eens) en dan kan je heel lang op je onderdeeltje wachten.bestellen jullie vaak bij easyparts ?
want ik vertrouw die internetsites niet zo snel (is altijd maar afwachten of ze het opgestuurd hebben)
Jazeker, de ophangpunten zijn gelijk. Alleen gaan de metalen kappen niet meer passen want de carburateur hangt er naast.Kan je onder een tomos s25 met een eicilinder
en carburateur onder het frame ook
een nieuw tomosblok zetten met zo een
vierkante kop en schuin spruitstuk?
iemand?ik heb zonet een 15/15 carbje binnengekregen,
nou heb ik een klein vraagje erover:
ik moet hem gewoon monteren zoals ik m gekregen heb toch, niet nog eens dat zwarte lucht'filter'-doosje erop aansluiten?
Dacht iig van wel maar weet t niet zeker vandaar
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten