srry dat ik deze vandaag al bumpoke ik wil van het weekend mijn 16 carb gaan monteren..
maar kwa sproeier zit ik met de 14.12 op de 64, moet ik met de 16mm groter of kleiner of gwoon zelfde sproeier en naar de bougie kijken?
grt john
Het is niet hetzelfde als planten water geven (scheutjesok.. ik rij zoiezo nog wel 100 k/m op lage toeren
maar moet je dan gewoon wat twee-takt olie in doen of wat.. ik had gelezen 2 tot 3 scheutjes
aub niet zo gaan zitten zeiken over afstellen en al ik wil aub een maat weten ik denk ongeveer 60 of is dat te grootik heb een *standaard BROM tomos met alles *standaard behalve mijn luchtfilter dat is een MHR gaasfilter plus dat plastic kapje.
mijn vraag luidt: ik wil een grotere sproeier in me carb dus welke zouden jullie mij aanraden en dan wil ik een zo groot mogelijke met een 33 8ter tandwiel en zonder dat plastic kapje voor mijn filter
laterzzzzzzzzz IKKE
Als je je vraag niet normaal fatsoenlijk kan stellen hoef je ook geen antwoord te verwachten, lijkt me.aub niet zo gaan zitten zeiken over afstellen en al ik wil aub een maat weten ik denk ongeveer 60 of is dat te grootik heb een *standaard BROM tomos met alles *standaard behalve mijn luchtfilter dat is een MHR gaasfilter plus dat plastic kapje.
mijn vraag luidt: ik wil een grotere sproeier in me carb dus welke zouden jullie mij aanraden en dan wil ik een zo groot mogelijke met een 33 8ter tandwiel en zonder dat plastic kapje voor mijn filter
laterzzzzzzzzz IKKE
Ik denk maatje 45, en een hoge toerensproeier 78 in het vlotterbakje leggen. Ga je vet hard swa !aub niet zo gaan zitten zeiken over afstellen en al ik wil aub een maat weten ik denk ongeveer 60 of is dat te grootik heb een *standaard BROM tomos met alles *standaard behalve mijn luchtfilter dat is een MHR gaasfilter plus dat plastic kapje.
laterzzzzzzzzz IKKE
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast