ketting van het voortandwiel halen, bedrading los maken, bouten er uit en klaar.Kan ik vanmiddag mijn tomosblok er zo onder vandaan halen,
als ik die 3 bouten die er doorheen zitten los maak?
of moet je dan ook nog je hele ketting en achterband
los gaan draaien?
Gr. Tim
Ik zeg vraagtekenveertje kapot. Heb je ook problemen met overschakelen?ik heb sinds gister een probleempje, als ik zacht door de bocht ga en dan weer gas geef lijkt het alsof mijn brommer een paar seconden doortrapt, een vriend van mij zei al dat het mischien de ketting was, zou dit kunnen? het is soms ook als ik hem net start, maar in ieder geval als er niet veel spanning op de ketting staat
Squish is de kleinste ruimte die overblijft tussen bovenkant van de zuiger en de verbrandingskamer gemeten aan de buitenrand van je zuiger. Kortweg gezegd haal je met de squishmaat van 0,6 mm de maximale compressie en vermogensresultaat voor een tweetakt. Verder lijkt me de uitleg die Hellracer daar heeft neergezet wel duidelijk.http://www.tomosforum.nl/tutorials/opvo ... maken.html
ze praten hier over de squish moet 0.6mm zijn
wat houd dit in?
wat is de squish?
je moet er haarlak in het handvast stoppen. dat word keihard. je kan er eventueel zelf nog een klein beetje pattex lijm tussen smeren. maar met die haarlak kan je in het beign nog ff bewegen maar later zit ie muurvastWat is jullie makkelijkste manier om een handvat op het stuur te schuiven, wd40 geen optie, dat gaat niet weg na verloop van tijd.
Ik had precies hetzelfde probleem.ik heb sinds gister een probleempje, als ik zacht door de bocht ga en dan weer gas geef lijkt het alsof mijn brommer een paar seconden doortrapt, een vriend van mij zei al dat het mischien de ketting was, zou dit kunnen? het is soms ook als ik hem net start, maar in ieder geval als er niet veel spanning op de ketting staat
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 5 gasten