na weken stotterend wezen opstrekken naar zn 2 (wat ik heb gehoord dan een veelvoorkomend probleem is)is het blok de koppeling overleden en ben ik bij de bromfietszaak voor eeen 2dehands blok wezen kijken en daar hadden ze er een voor 6 10tjes met ontsteking en hij moest nog in elkaar worden gezet dus heb ik gevraag om er een 50 snel bij te doen dus de volgende dag ben ik er weer heen gegaan en heb ik in plaats van een 50snel een 65cc bij gekocht en we hadden nog een delorto 15mm liggen van me ma dr tomos
dus dat dooie blok er onder uit en het nieuwe blok klaargemaakt met de 65cc en er onder gezet alles is zo krap met die tomos het paste maar net ik moet de zijkappen nog bevestigen als die er op zitten zal ik wel een foto laten zien
de fotos zijn in heel mooi maar ik mak ze gewoon evengoed met mijn mobiel maar dan wel een 2.0pixel
ik hoop dat ie nu wat harder optrekt en sneller gaat ik zal we laten horen hoe hard ie gaat
nu is me setup
uitlaat:techno krul
vertanding:28 voor / 26 achter
carbrateur:15mm dellorto
cilinder:65cc airlas
het bolletje is nu blauw en ik heb een anders om me bekabeling heen van me remmen
http://www.mijnalbum.nl/Album=BCZCYFUW
zeg maar er van hoew het nu gaat