na een aantal jaar veel gereden te hebben op een aantal brommers was ik er eigenlijk mee ''gestopt'' naja ik reed niet veel meer, aangezien ik ook mijn rijbewijs heb (alweer ruim een jaar

Maar omdat ik geen zin had om naar mijn stagebedrijf te fietsen pakte ik maar weer is mijn ouwe vertrouwde Puch. Begon het langzaam aan weer leuk te vinden en dacht: ik heb ook nog een Tomos staan, laat ik die is gaan afmaken kan ik em met het mooie weer gebruiken

De Tomos heb ik een aantal jaren terug gekocht van een vriend van me voor zo'n 50eu. Hij zou em eigenlijk eerst gaan opknappen maar kwam er al gauw achter dat ie 2 linker handen had en had er dus totaal geen zin in!
Nadat ik dat ding gekocht had was 1 ding meteen duidelijk. Er moest een nieuwe achterbrug in komen. Na veel zoeken op internet kwam ik een mooie advertentie tegen. Ik kreeg voor 25eu echt een hele berg onderdelen oa een achterbrug en nog een tomosje (maar dat is een ander verhaal zie:( viewtopic.php?p=470&highlight=#470 ) Check de datum

Ook heb ik destijds nog een techno uitlaatje op de kop kunnen tikken voor 17.50, een ouwe vent vond em te hard gaan en die kon ik dus mooi kopen voor 17.50.
Na een berg goedkope onderdelen gekocht te hebben kon ik beginnen...
Foto's...
Tomos zoals ik em destijds kocht

Tomos zoals hij er nu bij staat...

Er moeten nog een paar kleine dingetjes aan gedaan worden. Maar optisch issie zo goed als af. Om wat mensen voor te zijn: De vering heb ik geen zin in om te spuiten