Ik zou de uitlaat vervangen voor een standaard pijp.
Kost geen drol en gaat aanzienlijk langzamer door.
Snorkop heeft geen zin voor je top, krijg je alleen minder trekkracht door
Voor top zal je niks merken want gaat gewoon even hard.
Eventueel een iets groter achtertandwiel nemen.
Heb zelf ook met een bromkop gereden. Kwa top ging ik niks sneller.Ik zou de uitlaat vervangen voor een standaard pijp.
Kost geen drol en gaat aanzienlijk langzamer door.
Snorkop heeft geen zin voor je top, krijg je alleen minder trekkracht door
Voor top zal je niks merken want gaat gewoon even hard.
Eventueel een iets groter achtertandwiel nemen.
waar heb jij die wijsheid vandaan ?
is onzin namelijk en niet zo'n klein beetje ook
door een bromkop stijgt je top aanzienelijk
@ topic starter als je een te grote sproeier monteerd dan gaat hij op top inhouden waardoor je top omlaag gaat
hij start dan ook iets beter en loopt ook iets beter stationair
maar veeeel tegroot heeft juist het tegengestelde effect
jah kan idd ook met je tandwielen gaan spelen
maar warom zo moeilijk doen
onsteking zo laat mogelijk zetten scheeld je een hele hoop kilometers
een snorkop met dikke koppakking scheeld je ook aanzienelijk
sproeier groter helpt ook mee
voordeel van bovenstaande is dat het je geen geld kost , je houd er een bromkop aan over en het is niet veel werk en kan makkelijk ongedaan worden gemaakt
Kan je er net zo goed een uitlaat bij S bocht monteren, hoef je niet zo met pakkingen te prutsen.Je bent al op de goede weg, hij reed eerst 90 en nu opeens 75. De bougievonkjes zijn zeker bijna op?
Maak gewoon een begrenzer van een aluminium plaatje in de vorm van de uitlaatpakking, maar dna met een kleine binnendiameter. Dan heb je een simpele prop voor in je uitlaat..
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten