hoeveel geld heb je? wil je er echt mee naar sprints toe, of gewoon voor de lol?hoi
ik ben hier nieuw op het forum
dus srry moest dit verkeerd staan of niet topic waardig zijn
kan er eens iemand een setup lijst geven vn een sprinter
want ik ben vnplan men tomos om te bouwen
zoals cilinder carbu tandwielen ....
grtz jelle
automaten klasse, doe je in mee met een tomos(2speed) een scooter is 1speed, dus die doet in een andere klasse mee...zeker waar.. al die max tuned LC scooters..
automaten klasse, doe je in mee met een tomos(2speed) een scooter is 1speed, dus die doet in een andere klasse mee...zeker waar.. al die max tuned LC scooters..
je hebt wel brommers met scooter cilinders, maar met een scooter cilinder win je ook niet, watercooled duurd langer voordat ze op toeren komen.
je moet van die custom made cilinders kopen 80cc daar heb de winnaar van jubbaga 2007 ook mee gewonnen dacht ik...
scooter heeft een vario, geen 1 speed
je hebt wel brommers met scooter cilinders, maar met een scooter cilinder win je ook niet, watercooled duurd langer voordat ze op toeren komen.
lc cilinder langer duren voordat tie op toeren komt![]()
yeah right
je moet van die custom made cilinders kopen 80cc daar heb de winnaar van jubbaga 2007 ook mee gewonnen dacht ik...
waarom een malossi viton powerbox?hihi hai ik ff uitbedacht:
80cc gila/xsh getuned
hpi 2006
24 Stage6 pwk vlakschuif
xsh filter
ABTuning pijp
Mallosi viton powerbox
zo ongeveer kom je aardig ver
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten