Je brommer heeft altijd standaard gelopen ?
Dan heeft hij nooit al zijn gassen kunnen vrijlaten hij werd tegengehouden. Maar nu heb je snellere uitlaat waar alle gassen doorheen kunnen dus waarschijnlijk is het na 2 of 3 ritjes rijden al minder. Het kan ook zijn dat er teveel oli in de bezine zit. Als het niet extreem veel is kan het geen kwaad maar als je constant als een rookmachine rondrijd zou ik toch maar even alles gaan nakijken.
lol, alsof hij nog ff een extra tank met gassen heeft opgeslagen. wat een onzin, er zit gewoon blanke lak op die niet tegen de hitte kan. nix ergs aan gewoon elke maand ff met wd 40 insmeren, gewoon 1x overheen sprayen en dan met een tissue oid inwrijven dan blijft hij mooi.Je brommer heeft altijd standaard gelopen ?
Dan heeft hij nooit al zijn gassen kunnen vrijlaten hij werd tegengehouden. Maar nu heb je snellere uitlaat waar alle gassen doorheen kunnen dus waarschijnlijk is het na 2 of 3 ritjes rijden al minder. Het kan ook zijn dat er teveel oli in de bezine zit. Als het niet extreem veel is kan het geen kwaad maar als je constant als een rookmachine rondrijd zou ik toch maar even alles gaan nakijken.
grotere sproeier hoeft niet altijd hèhet verdween na een aantal keer starten en een stukje rijden ja =), nu alleen een groter sproeier er in en rijden maar !
En dat wist ik ook wel , zo'n leek ben ik nou ook weer niet ik lees ook wel is dit forum doordat kun je checken... je rijd tot hij warm is haalt de bougie eruit en kijkt naar de kleur
koffiebruin : perfect!
zwart : te groot
grijs : te klein
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten