Ik kreeg gister een mailtje dat ik een reactie had in me inbox.
Automatisch klikte ik hem aan, en tot mijn grote verbazing belandde ik weer op het tomosforum.
Zo, dat was ff lang geleden zeg..

Zoals sommigen van jullie wel zullen weten, ik ben hier begonnen met een Tomos S1, en later kwam daar een Quadro bij.
Er is nog een leuke vakantie geweest door nederland, 1000km in 9 dagen, en daarna vond ik het welletjes.
De S1 staat nu boven op een kast in de garage stof te happen sinds hij vast liep, en de Quadro is verkocht.
Hoe dat komt?
Ik werd 18, en ben toen aan het grotere werk begonnen. Dit forum werd langzaam ingeruild voor het motor-forum, en het motorrijbewijs werd gehaald. Het kon natuurlijk niet lang duren voor er een motor kwam, en dan het liefst meteen eentje waar ik echt trots op kon zijn.
Duss.. sinds augustus mag ik me de eigenaar noemen van deze italiaanse schone:

Er is ondertussen al aardig wat aan gedaan, Gouden Stealth kettingset, een Scottoiler, nieuw kuipruitje, Rimstriping, Buddycover erop, Corse Tankpad, Corse voorspatbord, Dualinjector.. en vooral veel preventief onderhoud. maar dat moet ook wel want ik heb er nu zonder enige problemen 18000km mee afgelegd..
Er zijn ondertussen al leuke plannen gemaakt, van de winter word ie over gespoten (zoals ie nu is, maar dan mooier), ik heb een nieuwe set dempers liggen en vanavond ga ik in onderhandeling over een superlight seat, hopen dat het wat word..
Anyway, jullie zijn weer op de hoogte. Groeten!!
Sjoerd
(Skoeddies)