awel awel zei diene meneer op het flikkenbureau ,toen ie mijn prachtige verschijning zag
Hebt U een vergelijkvormings attest bij U ?
een watte ?
een vergelijkvormings attest !!!!
een wat \?
een vergelijkvormings attest !!!! !!!!!!
uhhhhh nee ,hier hebt U mijn verzekeringsbewijs en mijne groene kaart
Is dat alles wat ge bij U hebt ?
mmmm ja dat is alles ,wat had ik nog meer moeten hebben ?
een vergelijkvormings attest zei diene meneer van de politie weer
Aangezien dat ook nog is in plat bels dialekt was verstond ik nog steed niet wat ie zei ,dus vraag ik netjes
Meneer wilt U dat is opschrijven achterop mijn verzekeringsbewijs dan zal ik het in holland nog is navragen
En diene meneer schreef dat netjes op
Toen vroeg ik ,wat moet er eigenlijk op dat (nu kon ik het lezen) vergelijkvormings attest staan ?
Awel of het een cattegorie 1 of 2 brommer is
En toen viel mijne frank hé
U bedoelt of het een brommer of een snorbrommers is ?
Een watte vroeg diene politie meneer weer?
Bij ons kunde dat zien ,aan een oranje plaatje of geel plaatje op het voorspatbord meestal
AAAAAAAAAAAAAAAA ,awel wij hebben ier een vergelijkvormings attest
Afijn na een heeeeel moeilijk gesprek ben ik erachter dat in Belgie dezelfde regels zijn als bij ons
alleen zijn daar verkeersborden waarop kan staan dat een klasse 2 ook toegestaan is,op het bewuste fietspad ,maar dan moet dat idd aangegeven zijn
Buiten de bebouwde kom moet je op het fietspad ,tenzij dat anders is aangegeven
Awel dames en heren ,ziehier het verhaal van een arme zeeuw ,die helemaal naar dat stomme frietenland is gereden om antwoord te krijgen op de vraag
HOE HARD MAG IK HIER RIJDEN, MET MIJN BROMMER MET EEN VERGELIJKVORMINGS ATTEST ?
IETS WAT JE MOET AANVRAGEN BIJ DE BROMMERHANDEL EN WAAR JE NOG VOOR MOET BETALEN OOK WAAREMPEL
Pfffffft maf land ,maar wel lekkere mayonaise !!!! en leuke meisjes
gr dombo 5 bar