(Misschien een ideetje voor een centraal topic? Elektra kleine vragen / problemen topic?)
Mijn Revival heeft al sinds ik hem kocht wat kleine 'nukken' op elektrisch gebied. Don't get me wrong, rijden doet ie wel, en het licht doet het ook gewoon dus in het verkeer heb ik geen problemen. Maar veel van de accesoires hebben zo hun probleempjes.
- De lichtschakelaar (aan de rechterkant) doet raar. Schakelaar in de neutraalstand (normaal toch 'uit'?) gaat alles goed en brand het bovenste (kleine) lampje van mijn koplamp. Zet ik nu de schakelaar in de 'aan' stand, naar rechts, voor dimlicht, dan valt mijn motor stil. Ik heb het vermoeden dat er ergens een kortsluiting optreedt, waardoor de 12V wegvalt (alsof je het contact uitzet). De zekering is echter niet doorgeklapt (die zou in geval van kortsluiting gelijk klappen) dus er kan ook iets anders aan de hand zijn. De accu laadt gewoon bij en de starter doet het ook gewoon.
- Mijn richtingaanwijzers werken maar sporadisch. Waarschijnlijk is het een vuile of kapotte schakelaar, want meestal doen ze het wel als ik een beetje met de schakelaar rommel. Waarschijnlijk zal een beetje Kontakt-spray de zaak wel schoonmaken. Hebben toen ik hem kocht prima gewerkt.