Ik heb hem voor €200 in originele staat gekocht zie foto hier onder:

aller eerst een biturbo uitlaatje gekocht voor 48 euro
mooi goedkoop en resultaat was best goed. van 45. na 55/58
Alleen er achter gekomen waarom ze niet duur zijn. inmiddels is de hele demper er af gerammelt!

Dus ik beveel hem niet aan!

inmiddels een andere besteld Technigas next
heb een half jaar gelede me tomosje helemaal zwart gespoten hellaas geen foto's meteen gemaakt ma hier een foto van vorige week:

ook 2x onderweg het kenteke kwijt geraakt! ondinge. had achteraf beter een langwerpige kunne neme.
hij vangt wint als je rijd en daardoor is hij er al 2x afgerammelt
ma als goed is dat nu over 4mm plaatje er achter dat is heel wat steviger

omdat ik binnekort 18 word en me broertje de tomos overneemt ben ik hem weer ff aan het "herstelle"

schoke was kapot. nieuwe carburateur besteld bij scoots.nl 15/15 ma haddden ze niet op voorraad dus kreeg ik voor zelfde geld 16mm en deze komt binnekort binnen. is ff kijken of dat past
ook de technigas komt woensdag binne ben ik wel benieuwd naar

vandaag nog even het stuur verwisselt voor, al zeg ik 't zelf een mooier stuurtje

en nu is even wachte op me bestellingen en dan afstelle

update: 2 september
Heb mijn nieuwe uitlaatje er onder en ook de 16mm carburateur zit er op.
alles fijn afgesteld en hij rijd nu super! en trekt fijn op niks geen lawaai meer aan de kop, van een biturbo uitlaatje met kapote demper

setup nu:
50 cc
16/16 carburateur. sproeier 70
*standaard spruitstuk ontgrenst naar 15mm
originele luchtfilter (paar extra gaten in geboort, vond powerfilter teveel lawaai)
Technigas next uitlaat
vtw 26 atw 22
Top 64 km/h
tegen de wind in: 55
Paar foto's hoe die er nu bij staat:

Moesten wel een paar plaatjes tussen t bevestigings boutje anders kwam de demper tegen de vering.

en een gaatje in de kap, anders kon ik niet met de gaskabel weg..