Hoe kan het trouwens dat mensen met een 15/15carb de choke bijna niet hoeven te gebruiken om met koud weer te starten?

oke;) dus eigenlijk boor je het gaatje groter zodat je stationair ook blijft lopen met choke aan?als je dat gaatje dezelfde groote laat valt de tomos uit als je geen gas geeft. dit kan gaan opvallen als hij eerst perfect rijd en nu ineens dood valt.....
ik merk dan inderdaad bijna niks:P het scheelt maar 5 km/h ofso, soms rij ik hele stukken met mn choke aan als ik met mn slaperige kop vergeet mn choke weer uitte zetten (bij mij gattie niet meer automatisch(A))dus als jij volgas rijd en je doet je choke aan dan gebeurt er niets... als het goed is moet je horen dat hij verzuipt. heb je dat niet ... das dan egt maf.. maar niet alleen om stionair te lopen moet je hem uitboren maar ook om het geloof waardig te maken en hem wel redelijk laten lopen. als ze je eerst zien rijden zonder probleem en ineens bij de controle hoor je daty verzuipt valt het wel op. boor je het iets uit dan loopty wat beter.. maar elke agent vooral motor agenten controleren meestal meteen bij je carb als je op de testbank gaat. je kan dan beter de begrenser nemen die ook in de how to staat.
later, wout3r
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten