vind ik ook ze hebben er meerdere, maar ik krijg geen reactie op mail, dus ik bel binnenkort even naar dat bedrijf wat er allemaal bijzit (bevestiging) sensor/opnemer etc, dus ik houd jullie op de hooogte.
Hij moet toch contact maken, en met de bougie zal het ook echt niet werken volgens mij.
Of kun je ergens een aansluiting maken op je tomos?
Want je koppeling zorgt ervoor dat je overschakeld, dus hoezo moet de toeren teller kabel dan om de bougiekabel heen gewikkeld worden?
Verklaar u nader
De beste Oldscool Moderator die je maar kan wensen
je kan ook de kabel erom heen doen als de bougiedop er nog gewoon op zit. En thomas bedoel je net zon soort model als die link van mij, (1 voor autos) want ik ben erg geinterresseerd in zoiets
misschien, die van mij blijft wel binnen die 8000, maar ik heb dus geen idee hoeveel toeren zoiets draait, en ben er wel benieuwd naar dus ik wil ook een toerenteller
In principe kan je er iedere toerenteller op zetten, die de puls van de bougiekabel meet. Of er moeten ook toerentellers zijn die met je bobinesignaal werken. je moet iig goed uitzoeken hoe je zo'n ding aansluit, want dat verschilt nogal en daarom zijn ze niet allemaal even geschikt voor een tomos.