waarom geen 100 op een tomos?Ooit al is 100 gereden?? En dan niet op een aerox/schakel ofzo, maar op een tomos??
Ik zou het je niet erg aanraden..
waarom geen 100 op een tomos?Ooit al is 100 gereden?? En dan niet op een aerox/schakel ofzo, maar op een tomos??
Ik zou het je niet erg aanraden..
ik zou het nog niet eens durven met een foking alpinestar pak en een helmja ik heb welles 110 gereden met de puch maxi, zonder helm..(stoere jongen)
Ik raad ok aan verstevig alles.
Het trilt als de motherfocker...
Polini max tunedwat was de setup van die puch en wat voor teller zat er op? Ik bedoel op een scoot zo hard is gewoon te doen. Maar op een puch of tomos dat is gekke werk.
Leuk ding trouwens!!!
van mij had deze tomos de verkiezing mogen winnen op originaliteit,
Kan het niet aan je bobine-spoel liggen, dat ie daardoor niet rijd, en niet wilt starten?en ja hoor, nog steeds niks doen. ik dacht dat het door me uitlaat kwam, want die zou naar mijn weten teveel tegen druk hebben om meer te doen als stationair lopen. dus ik bij 50cc.nl een homoet uitlaat besteld en eronder gezet. Deed dat achterliujke ding nog nix, ik de ontsteking wel 7 keer nagekeken of hij optijd stond en goede vonk had etc. en ja. ik snapte er helegaar niks van. bleek me menbraamklep die ik bij me euokut cylinder kreeg te zwaar te zijn. Nieuw menbraam gehaald en ja hoor doen. alleen niet perfect lopen, nog net geen half gas. maar ik denk sproeier probleem, grotere erin en deed nix meer. ouwe er weer in en doet nog steeds niks meer, en ik snap der geen hout van (dus iedereen met tips hierover mag ut ff zeggen, want hij rijd nu nog steeds nie). en tot dusver het motorische gedeelte.
is niej erg dat is een std. 80 cyl. komt 125 op. dus das geen probleem.je mist de bovenste koelribben?
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 5 gasten