(stieken plaatje van kreidler forum gepakt. alle respect naar mark omdat hij dat gemaakt heeft)

mij lijkt het een betere flow te geven maar vraag me af of het effect te merken is bij 65cc of groter.. iemand ervaring hiermee??
mvg,
xander
van mij had deze tomos de verkiezing mogen winnen op originaliteit,
tja, liever een lief kreidlertje met homoet en beuksetup, dan een fluisterzuignapp.. dan gaan de fietsers tenminste op tijd aan de kantzelf vind ik die kreidlers ruk en niks janken veel te veel
ik heb gewoon een 70cc 20mm een fluisterpijpje en dat loopt dik 125 op me teller dus wat nou Homoetblablabla, een goede kelk zorgt voor een zo optimaal mogelijke luchtstroom door de carburateur. Vooral een heel mooi hulpmiddel om de laatste pk'tjes uit een opgevoerd kreng te persen. Bovendien beinvloeden kelken ook de motorkarakteristiek, voor webers (dat zijn carbs voor auto's) kan je zelfs verschillende kelken kopen voor fijnafstemming.
tja, liever een lief kreidlertje met homoet en beuksetup, dan een fluisterzuignapp.. dan gaan de fietsers tenminste op tijd aan de kantzelf vind ik die kreidlers ruk en niks janken veel te veel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten