niet fout, jij hebt het fout. ze zijn iets verschillend. 910 sprinter heeft ook een van puch en moest een paar dingen aanpassen!* fout *
ze zijn exact hetzelfde, puch en tomosvorken zijn uitwisselbaar
niet fout, jij hebt het fout. ze zijn iets verschillend. 910 sprinter heeft ook een van puch en moest een paar dingen aanpassen!* fout *
ze zijn exact hetzelfde, puch en tomosvorken zijn uitwisselbaar
ik kreeg bij mijn eerste ongeschouwde frame er 2 bij, bij mijn flexer nog 1 en nu nog het metrakit blok, maar 1 blok met contact punten ontsteking verkoop ik in onderdelenhet word wel wat kan ik zien! en hoezo heb je 4 blokken?(ben jaloers!)
heb zelf een ebr voorvork die ik zonder iets te veranderen op gezet heb. leek gewoon op een verchroomde tomos voorvork. zijn er mischien verschillende versies anders?
mvg,
xander
verstevigings stang is je tomos stabiler en rijd ie ook iets lekkerder. en is altijd wel handig met zo'n setup. en wat is het probleem met de overbrenging? je doet er een chrome achterbrug tussen en een ketting, en klaar is henk!Ik lees verstevigingstang, dan denk ik waarom?
En hoe ga je het doen met achterbrug, overbrenging e.d? En als je toch een foekema wil, waarom heb je dan niet meteen die gekocht die bij het blok zat? Die is tenslotte goed, en berekend op de setup die je noemt lijkt mij.
Gast, je snapt er duidelijk de ballen van.(beginnend met je ebr verhaaltje)verstevigings stang is je tomos stabiler en rijd ie ook iets lekkerder. en is altijd wel handig met zo'n setup. en wat is het probleem met de overbrenging? je doet er een chrome achterbrug tussen en een ketting, en klaar is henk!Ik lees verstevigingstang, dan denk ik waarom?
En hoe ga je het doen met achterbrug, overbrenging e.d? En als je toch een foekema wil, waarom heb je dan niet meteen die gekocht die bij het blok zat? Die is tenslotte goed, en berekend op de setup die je noemt lijkt mij.
ik ben momenteel ff in geld noodIk lees verstevigingstang, dan denk ik waarom?
Lager eruithalen? Gewoon blok in de vriezer, eruit tikken en de lager er weer opnieuw inpersen (de nieuwe dan he).
Ik wens je veel succes.
Pb me maar als je ergens vragen over hebt, ik heb hier ook nog een 80mk blok staan uit mijn project, maar dat vordert door mijn school op dit moment voor geen meter. Verder klinkt het leuk, en metrakit tsjah, metrakit is echt snel, en het voordeel is natuurlijk gietijzer.
Shit man jij bent echt niet de slimste of wel? Hij heeft het er niet over dat jij moet proberen je voorwiel aan de grond te houden (leuker nog, die krijg je er niet eens vanaf met jouw setup:)), maar hij heeft het erover dat dat never nooit lukt met een dikke cil als 75mk, en dat je daarom een verlengde achterbrug nodig hebt.paul123, ik zei tog niet dat het frame door midden zou breken?! het is gewoon voor stabiliteit! en hoezo moet ik proberen met een 26-26 me voorwiel naar beneden te houden? doe lekker zelf!
En nu is het leuk geweest met jou. Het forum is geen fucking speeltuin waar je iedereen eerst zogenaamd kan pwnen met lulverhaaltjes om vervolgens te zeggen dat ze hun mond moeten houden.wie vroeg erom om het voor te kauwen? hou gewoon je kut hoofd en dan doe ik dat ook!
En nu is het leuk geweest met jou. Het forum is geen fucking speeltuin waar je iedereen eerst zogenaamd kan pwnen met lulverhaaltjes om vervolgens te zeggen dat ze hun mond moeten houden.wie vroeg erom om het voor te kauwen? hou gewoon je kut hoofd en dan doe ik dat ook!
Idd, laatst zag ik ook een puch op marktplaats staan met een Yamaha R6 achterbrug, lachte mn klote eraf omdat het er vaag uit zag, maar wel enorm goed tegen wheelies en zeker stevig.. Alleen wat ik niet kan begrijpen is dat er kracht verloren gaat bij een langere achterbrug? Hoe komt dat dan?MK-racing ik zou toch echt voor een andere optie gaan dan een chrome achterbrug, kijk bijv naar een honda mt brug. Die is niet veel zwaarder dan een chromen brug, heeft meer lengte en is nog is sterker ook. Er gaat wat overbrenging verloren door de lengte, maar dat heb je liever dan wheely's bij een sprint.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten