Nee, je krijgt geen extra prestatie winst; je tomos gaat niet opeens 2x snellerIk ben zelf nog even wezen rond zoeken, maar heb hem ook niet meer kunnen vinden, vaag :S
Maar zou er ook prestatie verschil inzitten als ik 2 snelle uitlaten op me tomos zitten die het doen?
En ik hou jullie verder op de hoogte van de vorderingen, binnenkort een camera in bezit
Haha, nee dat zou wat zijn, heb ik gelijk de snelste tomos van het forumNee, je krijgt geen extra prestatie winst; je tomos gaat niet opeens 2x snellerIk ben zelf nog even wezen rond zoeken, maar heb hem ook niet meer kunnen vinden, vaag :S
Maar zou er ook prestatie verschil inzitten als ik 2 snelle uitlaten op me tomos zitten die het doen?
En ik hou jullie verder op de hoogte van de vorderingen, binnenkort een camera in bezit
me pa, me pa, me pa, kan je zelf niet sleutelen ofz????Ik heb net de RDW opgebeld, en ze zeiden tegen mij dat het niet wettelijk toegstaan is om 1 of meerdere snelle uitlaten op je brommer te voeren/dan wel te gebruiken.![]()
![]()
Daarvoor heb ik nog met me vader gesproken en die zei dat ik minder tegendruk heb met 2 uitlaten op mijn tomos, en dat hij dat wel met behulp van mij die 2 uitlaten aan elkaar kon lassen, het boeit mij totaal geen reet of het wel of niet verboden is, en dat vondt ie totaal geen probleem![]()
Mijn vader die heeft ongeveer even veel verstand van brommers als de heer van Klaveren, dus dat komt wel goed denk ik![]()
Ik hou jullie verder nog even op de hoogte van de verdere vordeingen!
(P.S Weten jullie ook iets over het prestatie verschil qua snelheid, want me pa zei wel dat ie er langzamer van ging trekken, maar dat is gewoon een kwestie van koppelings-veren inkorten, atw 24 en ik merk er niks meer van..)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten