Ik neem aan dat ik dan een aantal kabeltjes over houd? Van mijn knipperlicht-lampje en grootlicht-lampje?Ja, dat wil meteen passen, en ja, je kan ook je cockpit van je brommer af halen!
Ok, dit plan gaat niet door. Ik heb het nieuwe type quadro (E-start) dus met contact sleutel, en die zit IN het dashboard verwerkt dus dan laat ik het maar zoIk neem aan dat ik dan een aantal kabeltjes over houd? Van mijn knipperlicht-lampje en grootlicht-lampje?Ja, dat wil meteen passen, en ja, je kan ook je cockpit van je brommer af halen!
Edit: ik heb net ff snel gekeken, maar volgens mij als ik mijn dashboard eraf haal ben ik ook gelijk mijn knipperlichten kwijten die wil ik graag behouden, vind ze wel handig
Beneden. Had je ook met "search" kunnen vinden.moet de pijl van de zuiger naar beneden of boven?
is het niet gewoon een pakking of keerringhey mensen....
ik heb een vraagje.. mijn carterolie blijft steeds maar een beetje lekken, de schroef draai ik er gwn vast in en met zo'n ringetje ertussen. op de een of andere manier gaat ie weer lekken dit komt waarschijnlijk omdat die carterplug een beetje lostrilt omdat dat een bekend probleem is met tomos
kun je dit bijv gwn met een btj loctite oplossen of heeft iemand anders hier ervaring mee ?
grt. Rick
Waarschijnlijk is het ringetje die om het boutje heen zit versleten.hey mensen....
ik heb een vraagje.. mijn carterolie blijft steeds maar een beetje lekken, de schroef draai ik er gwn vast in en met zo'n ringetje ertussen. op de een of andere manier gaat ie weer lekken dit komt waarschijnlijk omdat die carterplug een beetje lostrilt omdat dat een bekend probleem is met tomos
kun je dit bijv gwn met een btj loctite oplossen of heeft iemand anders hier ervaring mee ?
grt. Rick
Kenteken al met een paar bouten (1,2,3,4,5) vast geschroeft?
Daar komt het meeste getril weg..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten