uuhm effe kijken
ik wil het spruitstuk ontgrenzen, zonder hem van het blok af te halen.
Maar kan dit? want er zitten van die breekpennen op maar daar kom je nogal moeilijk bij, en hoe maak ik hem anders weer vast als hij los is.
<O~
dat vind je hier;)hey een stomme vraag maar hoe haal je die breekbouten er uit eigenlijk?
door boren of zo iets?
alvast bedankt
Zo te zien aan de afbeelding op de site van Tomos Nederland is het spruitstuk hetzelfde. Lijkt me dus ook dat er een begrenzing in zit net als de andere snor-Tomossen. Als je je carburateur van het spruitstuk haalt zie je hem wel zitten in het begin van het spruitstuk. Het eruit halen is hetzelfde.Hallo Allemaal.
Heeft er al iemand ervaring met het ontgrenzen van een Tomos Funtastic spruitstuk?
Zit daar ook wel ergens zo`n ring in?
Gr Erwin.
Heb even gevoeld met een ijzerdraadje maar ik kan geen ring vinden in het spruitstuk.Zo te zien aan de afbeelding op de site van Tomos Nederland is het spruitstuk hetzelfde. Lijkt me dus ook dat er een begrenzing in zit net als de andere snor-Tomossen. Als je je carburateur van het spruitstuk haalt zie je hem wel zitten in het begin van het spruitstuk. Het eruit halen is hetzelfde.Hallo Allemaal.
Heeft er al iemand ervaring met het ontgrenzen van een Tomos Funtastic spruitstuk?
Zit daar ook wel ergens zo`n ring in?
Gr Erwin.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten