ff een opgeschoont eerste post. Er staan geen foto's tussen van hoe die vroeger was. Hij heeft onder andere nog een lange EBR vork gehad, std voorvorkje, Proma Circuit Polymer, BiTurbo, etc.
65cc MetraKit
70cc K-Star HC kop
15mm Bing + spruit
std filter bewerkt
Proma Warrior
Sproeier 82
2-klauws veren ingedraaid
15-45
60-70 km/u
06-08-2006
Zitten inmiddels nieuwe krukaslagers in en ik heb een andere secundair tandwiel gepakt waar de lagers beter van waren. Ook heb ik er nu 15-45 opzitten ipv 13-42. Helaas klinkt ie nu niet helemaal meer als een kreid en trekt nu ook een stukje minder snel weg. Het rijden zelf is wel relaxter en door trekken doet ie ook wel.
Update 21-07-2007
Heb nu een nieuwe carb een 19,5mm Dell'Orto. Hij gaat als de brandweer. Gek genoeg rijd het net zoals m'n 18mm spaco alleen dan niet met een giga sproeier er in. De 18mm Spaco gaat de verkoop in!
Heb ook nog een afgedraaid rgd 50cc HC kopje liggen, die moet ik even schoonmaken.
Setup word dan:
65MK
afgedraaide 50cc rgd HC kop
19,5mm Dell
Filter moet ik nog ff naar kijken, misschien wel std aangepast
Proma Warrior
15-45 voorlopig nog ff
Vandaag bezig geweest met het opmaat kopje. Ben er nog niet helemaal te spreken over, hij bleef lekken en ik had even geen koppakkingen voorhanden. Oude kopje er weer op het was weg.
Heb het idee dat de brom last heeft van valse lucht, hij klinkt nu ook iets anders meer net zoals met m'n spaco

Loopt verder ook niet lekker stationair, afgelopen donderdag hing die aan het gas omdat de gaskabel te kort was, dat is nu gefixt.