En hoe precies krijg je de cilinder over de zuiger heen want de zuigerveren steken buiten de zuiger,
KloptZuigerveren moet je heel precies indrukken om de cilinder erover te krijgen.
Maakt geen reet uit, de zuiger heeft namelijk een puntvorum naar het middenpunt van de zuiger toe, en als de zuiger @ BDP staat is er altijd nog +/- 1mm cilinderwand over. Dus de zuiger raakt de pakking niet direct, en tegen de explosies moet hij wel bestand zijn, daar is hij immers voor gemaakt...als een 70cc een boring van 44 mm heeft dan kan er natuurlijk geen *standaard koppaking op wat die hebben een binne diameter van 38 a 39 mm want een *standaard 50cc is 38 mm dus je moet gewoon een puch koppakking kopen of een 70 cc pakking zet voor tomos verkrijg baar bij oa http://www.scoots.nl en als je er een *standaard kop er op zet heb je kans dat je zuiger die kop aan raakt vanwege het maat verschil je kan hem laten uitdraaien of een puch hc kop kopen is veel verstandiger
ik had er pas oowk naar gekeken maar ik kreeg hem niet over me tapeinden heen was net iets te kleinSorry dat ik hier na een maand nog op terug kom, maar ik was vandaag aan het beunen en ik vergeleek het borgplaatje van het achtertandwiel met een 50cc pakking, dat borgplaatje heeft schrikbarend genoeg een boring van 44 a 45mm en de 4 openingen zijn qua afmetingen en afstand hetzelfde als die van een koppakking... oftewel tomos atw borgplaatje = 70cc koppakking
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten