hallo iedreen ik heb en vraagje ik heb en tomos qurdo ofzo en ik heb geen elktra allen een bobiene en ontstokinng kabbeltjes en mar dus niks voor licht op km teller op toeter snap je weet iemand hoe je da er in zet ???
gr angelo
wat is da en kabel boom en wa kost da ??met een kabelboom, daarop zitten alle draden die je nodig hebt.
maar jij hebt een quadro, dus heb je ook knipperlichten of niet?
moet je even bij de brommerboer vragen naar een kabelboom (met of zonder knipperlichten) want er zijn namelijk 2 verschillende, een met en een zonder knipperlicht.
kijk hier maar eens. Marktplaats of deze marktplaatswat is da(T) (E)en kabel boom en wa(T) kost da(T) ??met een kabelboom, daarop zitten alle draden die je nodig hebt.
maar jij hebt een quadro, dus heb je ook knipperlichten of niet?
moet je even bij de brommerboer vragen naar een kabelboom (met of zonder knipperlichten) want er zijn namelijk 2 verschillende, een met en een zonder knipperlicht.
kosten weet ik niet,
maar dat is gewoon wat het eigenlijk zegt, kabel boom....
alle elektra kabels die je nodig hebt voor je brommerje moet dan echter wel spanningsregelaar hebben en bobine. op je stuur komt dan een kastje met 3 schakelaars, een voor licht toeter en het uitzetten van de brommer.
nu heb ik het over het type kabel boom ZONDER knipperlichten, als je knipperlichten heb krijg je nog een andere kastje erbij op je stuur en naast je bobine en spanningregelaar komt nog een relais, die zit in een zwart kastje
da kan je dus met en multie meter ??In principe is het enige wat je moet doen de verschillende delen (ontsteking, spanningsregelaar, lampen etc) verbinden. Dus als je een beetje handig bent en je zoekt een diagram op, kan je het ook wel zelf maken dacht ik...
Tis waarschijnlijk een rotklusje, maar dan weet je wel wat je hebt.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 8 gasten