16/16 is beetje teveel van het goeie...heeft het zin om een 16/16 dell'orto te kopen op een standaard 50cc cilinder? of kan ik net zo goed een 15/15 kopen?
yo ui, dit had ik je toch al uitgelegdhey ik heb ff wat vraagjes.
1. Zal een 14/12 genoeg zijn op een airsal 65cc?
2. In combinatie met een tecnigas en 28 atw zal hij dan overtoeren maken? Brom Kop?
3. Wat zou mijn top zijn?
4. Is het mogelijk om met een standaard versnelde uitlaat 65cc te hebben en wat zou mijn top zijn met 28atw?
Wat zijn jou aanbevelingen?
Groeten,
rune
Ik weet het niet precies maar ik heb de voorband tussen de 1,6 en 1,8 en achter tussen de 2,0 en 2,2 meestal. Rijdt prima en nog nooit problemen mee gehad.Hey ik heb even een kleine vraag, hoeveel bar kan ik mijn banden op pompen? Het betreft een oud model met ronde koplamp zonder claxon.
Bij mij staat het gewoon op me bandIk weet het niet precies maar ik heb de voorband tussen de 1,6 en 1,8 en achter tussen de 2,0 en 2,2 meestal. Rijdt prima en nog nooit problemen mee gehad.Hey ik heb even een kleine vraag, hoeveel bar kan ik mijn banden op pompen? Het betreft een oud model met ronde koplamp zonder claxon.
dankje :]Ken je Commandant? Met nr 4 Polish voor verweerde lakken kun je misschien die lichte roestvlekken wegpoetsen. Jif/ Cif zal misschien ook goed werken, maar ik denk wel dat op korte termijn de roest weer zichtbaar zal worden. Je chroomlaag is kapot, daarom zie je roest op de velgen. Maar als je geduldig elke keer weer iets poetst valt het wel mee.
Zet ze na de poetsbeurt maar in een goede (harde) wax.
Suc6.
ik neem aan boven je blok, dan moet je je rechter kap er af halen en kun je hem zo los koppelen van de luchtfilter en van het spruitstuk, of je haalt het spruitstuk er samen met de carb af.Bij mijn tomos s25 wou ik vanmiddag ff
kijken wat voor sproeier er in zit, maar me
carberateur zit helemaal onder me frame.
Moet ik dan het hele blok eraf trekken om
te kijken wat voor sproeier er in zit??
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 6 gasten