volgens mij bij mij ook ik heb nog 1tje met ronde koplampkweet niet watvoor koplamp je hebt, zijn meerdere uitvoeringen. Mijne brande bij normaal licht de bovenste en groot licht de onderste.(koplamp met 2 lampjes erin) wel ori tomos.
nadat die moer los is, moet je gewoon hard op die spie slaan bij de kant van het schroefdraad. (niet al te vaak op verkeerde plekken op het schroefdraad anders verneuk je het en kan de moer er niet meer op)ey, ik heb geprobeerd me kickstart eraf te halen. eerst schroefje los etc.
toen met een hamer op die schroef geslagen en geprobeerd of die er uit wilde kome.. maar die blijft gewoon muurvast zitte..
maar zit ie niet nog ergens vast..? want die ''ronde buis'' weni hoe die heet waar je kickstart opzit en die naar je blok loop daar zit een klein gaatjke in.. moet ik daar niet iets insteken zodat het lostkomt ofzo dat die pin uit me kickstart komt zodat ik hem los kan maken?,
ik probeerde ne carb los tem maken.. (bij mij zit die onder het frame..) heb t blok laten zakken. maar hij komt niet van t spuitstuk af.. heb t schroefje los geraaid.. maar hij wil er niet af.
van mij had deze tomos de verkiezing mogen winnen op originaliteit,
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten