ik denk niet dat je brommer het leuk zult vinden... zelf ben je ook wel zeker een dag onderweg.Hallo,
ik wil een 2e hands tomos kopen, een quadro e-start
maar die kan ik 180 km verderop ophalen...
en ik heb geen busje daarvoor.. kan zon tomos het aan om zo'n lange rit te maken? met wel af een toe een stop van een half uur ofzo. het is een brom. mvg thom
Ik denk dat race-olie dunner is, maar kwalitatief net zo goed als gewone. Of ga je op het circuit rijden?wat is eigenlijk het verschil tussen race en gewone olie
Zou naar mijn mening niet mogen/ kunnen, ik denk dat je een te brede ketting hebt.vraagje:
Klopt het dat achtertandwiel ( zwarte ) die imitatie dingen dunner zijn dan orginele, waardoor je speling hebt in de breette met je kerting?
Of regelen dat iemand anders kan rijden?ja ik weet dat het idee een beetje maf is,
maar mijn vader kan bijna nooit en heeft ook niet echt zin om die afstand ervoor af te leggen..
maargoed ik heb me weer herbedacht en ga zeker niet rijden, dus iets lenen bij de buurman en toch wachten totdat pa kan rijden
ik zou op marktplaats gewoon lkkr een nieuwe carter kap kopen voor een 10tjeik was toen straks ff aan het kijken hoe het kan dat hij aan het lekken is...
toen zag ik, dat hij ook bij het aftap boutje lekte (lekt ook tussen pakkingen) maar het schroefdraad dat in het carter zit is dol, want hij wil niet meer vast zitten en als hij bijna vast zit springt hij weer 'los'.
hoe kan ik dit maken? opnieuw schroefdraad er opnieuw indraaien, moer aan de binnenkant lassen (als dat kan want komt er wel minder olie in) of moet ik een heel nieuw carter kopen?
Mmm hoe kan ik bij zo'n tomos S25 nou de ontsteking op bromstand zetten ?
Goed, nog 1 keer dan....(zucht)Ja daar had ik al gekeken maar daar staat een heel ander plaatje dan dat ik heb.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 2 gasten