ik heb dit ook gedaan en geen spijt van!Heej mensen,
Ik wil mn tossie iets harder laten lopen, door alleen de tandwielen te veranderen.
Ik zou graag willen weten welk tandwiel ik het beste/snelste kan vervangen..
setup:
50cc std, niks afgevlakt
12/12 carb
? sproeier (weet niet welke maat std is)
std uitlaat, kan evt std snel
thnx
dr zit nu 22-22 op.. maar ik vraag me af, of ik voor ook kan vergroten? want voor kan je dr makkelijker afhalen (bij puch iig) anders moet mn wiel dr af.. >.>moet je eerst even zeggen welke tandwielen er nu op zitten...
Als je hem harder wilt laten lopen kun je het beste een kleiner achtertandwiel monteren.
hoe kan er 22-22 opzitten? het gaat toch om een tomos? tomos heeft voor niet kleiner dan 26. dus waarschijnlijk bedoel je dan ook 26-22. als je hem harder wil laten lopen dmv tandwielen, kan je voor nog vergroten naar 28. kijk maar even op div. sites zoals http://www.50cc.nl
van mij had deze tomos de verkiezing mogen winnen op originaliteit,
metenweet iemand hier op het forum wat de diameter moet wezen voor een powerfilter met een 15/15 carbrateur
ik wil namelijk een polini,stage 6, malossi of een ader merk luchtfilter aanschaffen
was net aan t rond kijken en ik ga niet al die brommers in de schuur er uit halen me kap er af schroeven en dan opmeten dan kan ik t net zo goed hier vragenmetenweet iemand hier op het forum wat de diameter moet wezen voor een powerfilter met een 15/15 carbrateur
ik wil namelijk een polini,stage 6, malossi of een ader merk luchtfilter aanschaffen?
van mij had deze tomos de verkiezing mogen winnen op originaliteit,
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten