Het hele rem gebeuren van het achterwiel(behalve dat tandwiel). het moet nog gespoten worden uiteraard. keb alles al roestvrij gemaakt, moet nog wel ff beetje beter schuren

De Cilinder 70CC airsal met spruitstuk

een ander blok. meer voor onderdelen, ligt er eigelijk niks te doen

HET FRAME! moet nog gespoten worden.

voorvork ding

De binnenpoten(veer ingekort 4 cm) kweenie of het zat veert maja pech dan. Het ziet er gewoon dol uit^^

Aero spatbordje. ik laat hem ook zo

Remgebeuren van het voorwiel

De nieuwe Caberateur 15/15 en puch Fast arrow 70cc HC kop

Voetsteuntje. ik zoek er nog 1 dus iemand die er nog 1 extra heeft liggen laat het me weten

De Velgen. schooner dan dit krijg ik ze helaas niet en er is ook een beetje verf schade. jammer maar ik kijk wel of ik ooit nog mooie aan kan komen voor een mooi prijsje

Een nog niet goed geschuurd kroonstuk

....Update 07-03-08....
Ik heb vandaag pakketje gekregen van speedparts. daar bestel ik dus niet meer, want ik kreeg een gele benzineslang inplaats van groen en 2 verschillende remhendels 1 zwart 1 zilverkleurig
maar die sturen ze nog 1 zilverkleurige van op. en die benzine slang moete we het maar mee doen..
ook wordt er nog een powerbox nagestuurd.

....Update 08-03-2008....
Vandaag weer pakketje gekregen

....Update 09-03-2008....
ik heb het blok nu af. alleen moet nog op de koppaking70cc wachten. dus de cilinderkop kan er nog niet op
ik heb vandaag ook me powerbox aansluiting gemaakt in het spruitstuk, ook zitten er nieuwe pakkingen in het blok . zo ziet me blok er nu uit:

....update 10-03-2008....
Vandaag heeft me pa een paar dingen weggeslepen:
de achterkant van het frame

het kroonstuk met wat polyester erop .. stuurslot is eraf geslepen

....update 02-04-2008....
hoe het frame er nu uitziet
banden zijn vandaag besteld en vandaag ook ketting gekocht
ook heb ik de powerbox gemonteerd. ziet er wel mooi uit vind ik zelf

oja ik heb nog geen koppaking omdat ik begod niet weet waar je ergens 70cc koppakingen kan kopen. iemand een ID?
:blok wel ff in elkaar gezet(without koppaking)

....update 11-4-2008....
uitlaat is binnen, helaas is easyparts zo stom geweest om een puch model van technigas te sturen.. de uitlaat die ik ontvangen heb is van puch. want het zit allemaal zo dat de uitlaat links zou moeten, dus dat wordt weer terug sturen

bandjes ook binnen 2 x duro bandjes 16 1/4

en 2 nieuwe binnenbandjes

....update 13-4-2008....
zo ziet die er nu uit. Ik moet vandaag ook nog even een paddock stand maken.

....update 14-4-08....
ff nog een paar dingen aangesloten.

ook nog een paar mooie foto's gemaakt buiten

....update 03-05-2008....
ik heb nu alle kabels gemonteerd. Ketting ligt er inmiddels ook al op. nu nog wachten op de uitlaat.. easyparts heeft mij een mailtje gestuurd dat de leverancier ze nog niet op voorraad had. dus ik weet niet hoelang dat nog gaat duren.
maar hier zijn nog wat foto's

....update 10 mei 2008.... filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=g5HioHJcKxU
....update 17 mei 2008....
ik ben bezig met een nieuw blokje. ik ga de binnenkanten polijsten. want ik heb er veel overgelezen.
ik heb nu nog met 400 en 600(600 waterproof) geschuurd moet nog 800 1000 en 1200 waterproof
ook moet ik nog ff wat uitfrezen voor de cilinder(zie pakking )

ook begonnen aan me carter kappen die ook worden gepolijst

op me blok komt een 17,5 die ik gekocht heb van TQ rider, moet alleen nog ff binnenkomen
en ik ga er een hpi opzetten maar die moet nog aangeschaft worden.
....update 21-5-2008....
ff een paar dingetjes latuh sien
me spoelpoorten gefreesd ,voor de 1ste keer in me leven vind ik het niet slecht

hier fotos van beide carterkappen .. die met het het stuk eruit wordt ook nog geschuurd en gepolijst. En bij de koppeling kant moet ik alleen nog goed schuren en dan polijsten

lijkt mischien niet egaal maar is echt goed gelukt

hier ook ff me caberateur 17.5 dellorto , twin air filter, en spruistuk met verloopstukje. Gekocht van TQ Rider

....update 23-05-2008....
http://www.youtube.com/watch?v=B-GtT9KE7Iw driveby
....update 07-06-08....
hallo. ik heb nu beide carterkappen gepolijst.. en ook is gister me HPI binnen gekomen.
nu ben ik bezig met me blok in elkaar aan het zetten.
al moet ik nog wel ff me koppelingsveren inkorten. maar weet nog niet zeker hoever. ik denk 1ste versnelling 2 cm en 2de versnelling 1,5 da moet denk ik wel goed zijn
ook ff een paddock stand weer gemaakt.. beetje gekeken bij 910-sprinter maar is wel goed gelukt.

oja ik w8 nu op me vredestein stt bandjes. die een lange reis begaan helemaal uit oosterijk

....update 12-06-08....
zo staat die er nu bij alleen nog ff wachten op sproeier setje
me nieuwe kop. RGD hc Puch kop

....Update 21-06-08....
Me AUSPOES is vandaag binnengekomen na 2 maanden wachten gelijk gemonteerd uiteraard
ook zitten me stickers erop
ook een foto van me gepolijsten Voetsteuntjes

nu is het wachten op me sproeier kitje die ik vorige maand heb besteld. jaja een sproeier kitje dat 1 maand duurt. ongeloofelijk. al taloze mailtjes gestuurd maar krijg maar nix terug van SCOOTERDISCOUNT.NL
btw er moet toch Dellorto Klein in me caberateur (sproeier) dellorto 17.5 PHBN
Update 1 okt.
hier alvast ff me achterbrug gemonteerd om even te kijken hoe het staat. ik vind het er zelf vet uitzien.
en wat blinken die carterkappen toch goed