En heb je wel tijdens het opvoeren, een grotere warmtegraad bougie in gedaan. Warmte graad 7 of 8?
Ik denk ook wel zeker dat het je rechterkeerring is.
Deze moet je als volgt vervangen.
Eerst laat je even alle olie eruit lopen (onder op je carter, daar zit een bout die draai je eruit en dan loopt de olie eruit).
Dan draai je je koppeling los en haalt deze eraf.
Dit gedaan te hebben, zie je dus die krukaskeerring zitten. Nou heb je twee opties.
1. Je draait er 1 of 2 hout-schroef(en) (met schroevendraaien)in de keering en probeert deze eruit te trekken (niet met een schroevendraaier oid in gaan wrikken, dit zorgt voor beschadigingen!!). Dan doe je die 'holte' even schoonmaken met een doek (geen keukenrol, dit zorgt voor allemaal vezels). En doe je de nieuwe er
recht, voorzichtig en vooral geduldig in.
2. Krijg je de keerring er op deze manier niet uit, dan zal je je blok moet splitsen tot je de carter eraf kan halen. Dan moet je dus alle andere tandwielen eruit en de cilinder eraf. Hier leer je wel een hoop. Als je dit doet, zou ik ook even een nieuw pakkingsetje kopen
Keerringen zou ik bestellen op
http://www.detechnoshop.nl. De maat die je nodig hebt is 17x35x7.
Succes

.
Een huisarts weet van veel dingen een beetje. Een specialist weet van een beetje, heel veel. Ik ben een super- genie: ik weet van niks, alles.