Nee hij bouwt een gigantisch dikke sprinter en pompt er enorm veel geld in om er enkel foto's van op internet te zetten.
DER!
Maargoed, ding is en blijft über, vergeet niet filmpjes te maken als ie loopt! Ik bewonder dit ding echt, allemachtig prachtig gewoon. Alles geperfectioneerd tot in detail... Geweldig!
haha nee ik heb hem gebouwt om een paar fotos er van te maken en voor de rest in de kast te zetten nee hij is idd te zien op de sprints door het hele land en mischien als het lukt om voor enkele sbo sprints een dag licentie te krijgen. De carterpan heb ik een hoekje uit gefreest omdat de voet van het carter breder is als het carter zelf.
ja precies, de uitrijbaan is lang genoeg om tot stilstand te komen, en de rede dat ik geen schijfremmen monteer is het gewicht. het staat natuurlijk harstikke mooi en de rem werking is ook beter, maar ik houd het wel bij mijn trommel remmetjes. tot nu toe op de sprintbaan remt het tot 90 km/h genoeg om op het einde van de uitrijbaan tot stil stand te komen.
nee mijn carters zijn eerst voor verwarmt, toen gelast, daarna nog verwarmt gehouden en toen af laten koelen, en het geheel is minimaal gelast, dus de plekken waar er krimp optreed zijn zeer klein. verder zijn de carters idd heel fijn nagefreest en is alles gewoon weer vlak en recht.
afdraaien is dus dat je mbv een draaibank een randje van je velg afhaalt. maar ik heb gewoon een paar uurtjes geschuurt en toen gepolijst met de polijst borstel
haha, dus je bent er even rustig voor gaan zitten :p maar dan weet ik dat voor het geval dat ik het ook ooit wil doen,, vind wel heel erg dope namelijk!!