powerbox heb ik nu momenteel niet aangesloten, had et gevoel dat ie alleen maar kutter reed omdat ie ook wat lekte enzo.
stikkers gaan d'r binnenkort af als ik m'n polini helemaal klaar is.
en uit het spruitstuk komt alleen maar een klein stukje (zon 5 á 10cm) dus het pijpje word niet langer als het originele spruitstuk voor carb aan de zijkant, zodat de carb net onder de kap past, dat is namelijk wel een must.
mooie tomos die je daar hebt staan
moet die powerbox niet wat dichter bij je spruitstuk want zo heeft het geen enkele nut denk ik
Dat zegt niks met de lengte van de slang kun je onder andere de werking van de powerbox bepalen.
Al weet ik niet of daar hier over na gedacht is.
Leuk cilindertje hoor! Ik zou je spruitstuk niet al te lang maken dit komt de rij eigenschappen over het algemeen niet ten goede.
nope niet over nagedacht, erop geknald en rijden maar
mooie tomos die je daar hebt staan
moet die powerbox niet wat dichter bij je spruitstuk want zo heeft het geen enkele nut denk ik
stickers=er af staat het veele malen better
wil je dan ook een andere uitlaat kopen of deze endy verbouwen en passend maken nu je die 65cc pollini er op wilt plaatsen
Dit weet ik nog niet zeker, ik denk dat ik deze endy maar ga omlassen, en dan mischien later nog een Next erbij kopen ofzo, die zijn wat laagtoeriger dacht ik, en deze endy is echt heel hoog toerig dus boven de 55+ heeftie kracht voor z'n leven, maar daaronder ist wat slapjes

dus ik hoop dat et met de polini verholpen word
oja en trouwens, waarvoor is dit gaatje onderin de cilinder?
het loopt van de cilinder-rand(waar de kop opkomt) totaan de uitlaatpoort, beetje nutteloos volgens mij, is dit gaatje nog ergens voor?