het is niet echt slecht voor je tomos alleen weet ik niet of je koppeling het wel lang volhoud.ff een vraagje
Ik rij nu met mun 26-28 vetanding dik 90, volgens mijn is dat niet echt goed voor mun blokje. maar wel gaaf hij trekt tot de 60 gewoon normaal. en dan gaat ie kij veel toeren maken en super hart trekken.
vind je het gek dat ze op elkaar lijkenWat een prachtig frame, wel bijna precies hetzelfde als de 910-sprinter(het kontje vooral)
Ik denk dat jij niet echt weet wat afstellen is van een brommer hé.Die snelheid is makkelijk te halen hor ik rij met een 65 airsal en een 15mm dellorto 26-24 al 90.Dus ga mij is vertellen warom je met een 18mm carb die snelheid niet kan halen? en dat jij met je 75cc mk maar 100 gaat ja dan doe jij tog iets fout want dat kan beter
95 met 26-28? heb je een 18mm spaco of een echte dellorto?
hoe heb je die snelheid gemeten? met een std airsal en met std ontsteking en zeker met 26-28 is 95 niet te halen, ik hoop dat ik de 100 haal met 26-26, en ik heb een 80cc metrakit
is deze dan goed.Als die teller werkt dmv het opvangen van de pulsen van de bougie. Dan wel. Dan krijg je een kabeltje die je een aantal maal om je bougie kabel draait.
Werkt hij met een mechanische aandrijving dan uiteraard niet.
die 'knopjes' :p zijn tuimelschakelaars.ik heb een vraag over die knopjes op je kroonplaat.
hoe heten die knopjes.
of heten ze schakelaartjes, hebben ze een naam?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten