Ik weet niet of je het zo bedoelde maar als de hittegraad hoger is, is de temperatuur van de bougie lager

JaPassen de puch 340mm veren op tomos?
Tomos bocht als je hem op een tomos blok zet, want een puch blok is een horizontaal blok geloof ik.. heb daar niet veel ervaring mee.Als ik een uitlaat wil (laten) omlassen voor m'n polini cilinder, moet ik dan een tomos of een puch bocht kopen?
dat heb ik al een keer eerder gedaan maar met deze hogere achterveren past het niet. en als het wel paste hhad ik het alsnog niet gedaan want het in bij een vriend van me al een keer omgebogen waardoor de veer stuk was en het voetsteuntje en de veer ophangen op de brug krom.lijkt me niet, maar waarom maak je de stepjes niet aan de ophanging van de veren? Dat past mooi en zit je niet zo bij je tandwiel.
was ook niet al te slim bezig. had een jump genomen en kwam toen met mijn 80 kilo eigenlijk op dat ene voetsteuntje. niet zo slim dusDat doet ie knap dan... Ik heb er toch lang zo mee rondgereden.
ik wil op mijn tomosje mijn voetsteuntjes op mijn achterbrug as doen. Ik had al gezien dat dit niet past omdat de bout te dik is. Ik ga dus ook de gaten in de voetsteuntjes wat groter maken. maar mijn vraag is dus of dit niet teveel gevraagd is van de achterbrug bout. breekt hij dan niet af ofzo?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 5 gasten