en me dopje van me voorvork is er trouwens uit! had hem tussen de bankschroef gelegd en toen gewoon met een griptang losgedraaid

Hoezo zou een powerbox geen nut hebben met een cilinderinhoud lager dan 74cc?zie ik daar een mooie biturbo liggenIk zou zeggen ga alles spuiten en zet hem in elkaar
Maar waarom heb je een powerbox gekocht? heeft weinig nut. Eigenlijk alleen met 74cc enzo. maar ziet er altijd vet uit.
en me dopje van me voorvork is er trouwens uit! had hem tussen de bankschroef gelegd en toen gewoon met een griptang losgedraaid
dat weet ik ook wel, alleen heeft het niet echt veel nut. Hij word wel iets zuiniger maar veel zal het niet schelen.Hoezo zou een powerbox geen nut hebben met een cilinderinhoud lager dan 74cc?zie ik daar een mooie biturbo liggenIk zou zeggen ga alles spuiten en zet hem in elkaar
Maar waarom heb je een powerbox gekocht? heeft weinig nut. Eigenlijk alleen met 74cc enzo. maar ziet er altijd vet uit.
Concept boven en onderdruk ken je neem ik aan?
Zelfs met 50cc creert je carter genoeg onderdruk om wegvloeiend mengsel in de powerbox op te slaan.
Ja, en daarom werkt het meer op een metrakit of gila cilinder?dat weet ik ook wel, alleen heeft het niet echt veel nut. Hij word wel iets zuiniger maar veel zal het niet schelen.Hoezo zou een powerbox geen nut hebben met een cilinderinhoud lager dan 74cc?zie ik daar een mooie biturbo liggenIk zou zeggen ga alles spuiten en zet hem in elkaar
Concept boven en onderdruk ken je neem ik aan?
Zelfs met 50cc creert je carter genoeg onderdruk om wegvloeiend mengsel in de powerbox op te slaan.
heb je ook je blok aangepast ivm die cilinder ?dus spoeler uitgefreesd?
Nog niet dusja nouja ik heb al een tomos waar ik gewoon altijd op rij dus vervoer is keine probleem
maar er komt ook geen licht op en als ik wat meer verstand krijg van carters tunen enz enz dan maak ik er een sprinter van , want ik ga namelijk 2 wielers opleiding doen.
van mij had deze tomos de verkiezing mogen winnen op originaliteit,
je pc is gewooon sloom want bij mij werken ze primaje avater ziet er wel goed uit.
maar zijn die pics nou zo GROOT of is mijn computer nou zo sloom.
zou je de foto's de volgende keer wat willen verkleinen.
Hoezo zou hij het hier niet lang mee volhouden, niks mis mee toch ?Zozo, dat ziet er erg snel uit! Mooi velgje!
Ben benieuwt hoelang jij het volhoudt met de voetsteuntjes op de achterbrug
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 3 gasten