Ik ben op het idee begonnen omdat ik graag iets unieks in mijn schuur wou hebben, ik ben met een paar metalen buizen begonnen, en nu is ie zover:
Er word nog een helehoop dingen aangedaan, ik wil hem iig rijdend hebben met of; een tomos blok, of een 4takt blok.
Alles aan deze brommer is zelf gelast, door mij.. Alleen is een paar lasjes niet goed gelukt dus die moet ik 1 dezer dagen nog even goed maken, hierover worden nog foto's gemaakt.
Brand maar los!
Gvd, deze foto's zijn weer van uitsekende lage kwaliteit omdat ze met een kut telefoon zijn gemaakt, exuses hiervoor!

Ik kan jammer genoeg sommige foto's niet draaien in de goede richting, ook hier mijn exuses voor.
Maar daar was Pim die dat wel kon en de foto's ff gefixt heeft

Ik heb er over na zitten te denken welk blok ik er onder wou leggen, ik zat eerst te denken aan een Yamaha 4 cilinder blok, maar als dat nou zo'n goeie keus is weet ik niet.
Ik ben nu begonnen aan mijn voorvelg, waar ik 1 dezer dagen even foto's van maak.
Updeet 11 april:
Mijn idee is, om 2 schijven op een voorvelg te zetten.
Ik heb al nieuwe velgen opgehaald, waarvan ik het merk niet eens weet

Ook op de achtervelg komen misschien nog remschijven, maar dat moet ik nog verder bekijken qua tijd en geld.
Ik ben mijn racer nu al gedeeltelijk aan het afmaken, alleen gaat dat helaas nog wel een paar maanden duren vanwege school, stage, werk, en me vrije tijd.
Over de kleur van het frame ben ik nog niet helemaal uit, maar omdat het een zijspan brommer/racer is zou ik wel de orginele kleuren willen hebben, hier moet ik dus nog verder naar gaan informeren wat het beste zou gaan staan.
Ik kreeg ook nog een reply van PimW, over de RDW die vertelde dat je op een eigengemaakt frame toch nog een kenteken kan krijgen.
Ik zit daar best wel aan te twijfelen, niet dat het niet gaat lukken om er een kenteken op te krijgen, maar waar ik het voor gebruik.
Dat ken dus 2 dingen wezen:
Me bouwput (heb er nog steeds geen goeie naam voor..

Of als gewoon vervoersmiddel gebruiken.
Eigenlijk zou ik allebij wel willen, maar daar moet ik echt uit proberen te kiezen, en wat ik precies wil gaan doen.
Jullie kunnen a.s woensdag meer foto's verwachten van de velgen, en wat ik er nu verder aan gedaan heb.
Het is mij trouwens opgevallen na tal van metingen dat mijn voorvork een tikje scheef stond, deze ga ik dus over een paar dagen vervangen voor een zelfde exemplaar.
Groetjes, Thomazzi.