oke, en nu nog een blok eronder etcHjb man, ik heb er toch op gezeten?! Toen kon ik nog net bij de grond

oke, en nu nog een blok eronder etcHjb man, ik heb er toch op gezeten?! Toen kon ik nog net bij de grond
ja waarschijnlijk een enkele ja, want deze heb ik al en dus niet al te veel moeite om te monteren en aan te passen etc!Ziet er leuk uit dat veertje! hij loopt ook parallel aan het frame en je brug en dat ziet er wel vet uit vind ikEn het word dus geen dubbele uitlaat meer maar een enkele? ik vind een enkele demper onder je zitje ook erg gaaf.
maar dat wilde hij niet omdat het dan meer op een senda ging lijken.Koning eifeltoren![]()
Jaa ziet er goed uit, alleen zou ik dat zadel wat meer gestroomlijnder naar het frame maken. Hoe tomostuningwassenaar had bewerkt.
pcies, en dan wordt het een soort verkrachte sm, en als er iets lelijk is, dan is het wel een mt5 die omgebouwd is tot smmaar dat wilde hij niet omdat het dan meer op een senda ging lijken.Koning eifeltoren![]()
Jaa ziet er goed uit, alleen zou ik dat zadel wat meer gestroomlijnder naar het frame maken. Hoe tomostuningwassenaar had bewerkt.
gast ik heb garageWe hebben allebij geen garage en ik alleen een tuin. Maar die licht nu ook overhoop en om nou iedere keer met die dingen door het huis te banjeren... Dit is veel makkelijer.
Ja bekijks, je hoort wel es wat van mensen maar de meeste buren zijn het inmiddels wel gewend.
ja nurtJe hebt een box, dat is anders
O wacht je bedoelt crijnssen en Cobussen
Terug naar “Andere voertuigen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten