9 was toch de lucht? 14 voor de benzinetoevoer. Of gaat het dan juist dat ik meer lucht nodig heb, zou ik dan de luchtfilter ook moeten ontgrenzenMet een 14/9 carb? nee dat scheelt niet veel, er komt toch maar van 9mm uit je carb.
9 was toch de lucht? 14 voor de benzinetoevoer. Of gaat het dan juist dat ik meer lucht nodig heb, zou ik dan de luchtfilter ook moeten ontgrenzenMet een 14/9 carb? nee dat scheelt niet veel, er komt toch maar van 9mm uit je carb.
volgens mijn had je al antwoord gekregenverandering:
Hoi
Ik heb een vraag over mijn set-up.
wat is de snelheid met deze set-up?
mijn set up is:
* 50cc met 70cc cilinderkop.
* 15/15 carburateur.
* proma gp uitlaat
*twc voor standaard brom cambinatie - achter 28.
*snelheid ????
Alvast Bedankt!
Roy
Het is mijn ervaring dat de gasrespons verbeterd. Zeker icm een zuiger met inlaatsleuven gaat de gasreactie beter.zou het veel schelen als ik de begrenzer uit mijn spruitstuk zou halen nu? rij nu 45
met een tomos....Nou ik ben niet de beste typer dus sommige woorde typ ik niet goed dusja naja zal wel is kijkn voor die sproeirs
En ik heb een viertakt
De sproeier hoef ik dan niet te veranderen toch? Want het komt ná de carbHet is mijn ervaring dat de gasrespons verbeterd. Zeker icm een zuiger met inlaatsleuven gaat de gasreactie beter.zou het veel schelen als ik de begrenzer uit mijn spruitstuk zou halen nu? rij nu 45
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten