van mij had deze tomos de verkiezing mogen winnen op originaliteit,
stationair schroef is afgesteld want hij blijft gewoon lopen , alleen als ik met die deo paar sec spuit bij carb dan valt ie uitWaarschijnlijk heb je je stationair schroef nog niet afgesteld. Ook omdat je zegt dat hij na 3sec uitvalt. Als je met deo spuit en stel dat je valse lucht heb, moet toerental iets stijgen.
OkeSpuit je het niet bij de luchtinlaat, want daarmee verstoor je het luchtgehalte. Je moet spuiten bij aansluitingen.
Ja, de achtertandwiel verhoudingen zijn:yoo gasten,
ik weet dat deze vraag al vaker is langsgekome, maar toch stel ik hem ff snel.
ik heb nu standaard snor achtertandwiel(heb zelf snor) wil moge ochtend even een ander tandwiel kopen.
moet ik dan gewoon 1 maatje kleiner of 2 maatjes kleiner neme? en wat is 1 maatje kleiner zeg maar![]()
is dat dan van 33 naar 31?
bedankt!
ik weet niet of dat handig is, lijkt me beter om hem gewoon even in een bakje met benzine te laten trekken, of eerst onder de kraan een dan in de benzine ofzo, ik denk dat een carb water niet zo leuk vind._________________________________________________________________________________________________
Ook even een vraag vanaf mijn kant:
Maakt het uit als je een caberateur afspoelt onder de kraan?![]()
Ik wou hem graag gaan schoonmaken, en dit was de enigste makkelijkste oplossing die ik kon vinden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten