Bedankt.Ik woog minder en heb 1:30 gereden ongeveer. 1:50 is een beetje teveel van het goede.
Valt ietwat tegen voor 25 kmph en 50 kg wegende brommer. Mijn TZR reed nog 1:20 met ruim 100 kmph en 130 kg.
Hangt ervan af wat er precies stuk is. Je kan gewoon een nieuwe cilinder zoeken en eventueel krukas en lagers. Die zet je er dan zelf op en dan rijd je voortaan mengsmering. Moet je wel die pomp afsluiten. Dan ben je voor hooguit de helft kwijt aan kosten.hey ...
afgelopen vrijdag heb ik een vastloper gehad met mn revivaltje omdat mn oliepompje van het mengsmeer er geen zin meer in had. ben ermee naar tomos dealer geweest en die zij dat het niet meer te maken was ( ja voor € 400 ) is er serieus geen goedkopere manier![]()
ok bedankt alvastHangt ervan af wat er precies stuk is. Je kan gewoon een nieuwe cilinder zoeken en eventueel krukas en lagers. Die zet je er dan zelf op en dan rijd je voortaan mengsmering. Moet je wel die pomp afsluiten. Dan ben je voor hooguit de helft kwijt aan kosten.hey ...
afgelopen vrijdag heb ik een vastloper gehad met mn revivaltje omdat mn oliepompje van het mengsmeer er geen zin meer in had. ben ermee naar tomos dealer geweest en die zij dat het niet meer te maken was ( ja voor € 400 ) is er serieus geen goedkopere manier![]()
Kan je het beste Tomos Nederland even voor mailen.Klopt het dat 1 van de volgende modellen er uit gaat?
- FunSport'R e-start
- Sport'R
Geachte heer,
Het model Sport'R loopt uit. Voor verdere informatie verwijzen wij u door naar de dealer.
Verkooppunten vindt u op onze website:
www.tomos.nl
Met vriendelijke groet
Tomos Nederland BV
Ik zie dat de snor een klein randje heeft.viewtopic.php?t=3632
en dan even een stukkie naar beneden scrollen
snor en bromkop hebben beiden ene randje.. maar een snorkop heeft een grotere verbrandingskamer.
Als je goed kijkt zie je dat de kamer van de snorkop als het ware holler is.
Mijn rand erom heen is volgensmij iets smallerMisschien even hier kijkenik heb precies zo één, een bromkop.
viewtopic.php?f=33&t=7869&p=91657#p91657
Wijkt dit plaatje af van die van jou? dan heb je waarschijnlijk een snorkop
PER-FECThoe zou een homoet op een 70cc lopen?
iemand enig id?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten