ja of je gaat gewoon even een eigen koppeling ontwerpen, dan haalt je tomos ook met gemak 80.Ik ga ondertussen naar een Puch kijken,die zijn veel sterker en kunnen met gemak 80kmh aan wat je van Tomos niet kan zeggen.
ja of je gaat gewoon even een eigen koppeling ontwerpen, dan haalt je tomos ook met gemak 80.Ik ga ondertussen naar een Puch kijken,die zijn veel sterker en kunnen met gemak 80kmh aan wat je van Tomos niet kan zeggen.
Het is de bedoeling dat je met respect omgaat met je brommer als je er echt van houdt en wilt dat je onderdelen het langst mee gaan. Als jij zo'n persoon bent die zn tomos compleet aftrapt dan vind ik je een uitermate zielig persoon, en niet zo zaniken over de koppeling alsjeblieft zeg, met 50cc voelt je koppeling helemaal niks. Of jij moet iets verkeerd doen. En trouwens als het allemaal maar zo kut is dan moet je het er maar voor over hebben om een fatsoenlijke koppeling te bouwen en niet zo zeiken. Of je koopt maar mooi een pleepot met een EMHAAER reeskoppeling.ow is het de bedoeling dat je net zo snel optrekt als een standaard brommer,wat heeft opvoeren dan nog voor een nut ??
En het is dus absoluut geen onzin dat een koppeling van een Tomos rotzooi is,laat er voor de gein eens naar een beetje techneut naar kijken en die krijgt spontaan de traantjes in de broek.
By the way ,ik trek niet elke keer volgas weg en het is een 50cc
HAHAOf je koopt maar mooi een pleepot met een EMHAAER reeskoppeling.
wat is daar het nut van als al zijn koppelingen toch al na 50km op zijn?Je kan toch een goedkoop blok kopen en daar de koppeling van uithalen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast