Eigenlijk niks, maar hij kan gaan lekken en dan heb jij geen benzine meerff een klein vraagje:
Moet ik het benzine kraantje open laten staat of dicht draaien als ik hem snachts in de schuur laat staan?
Wat is het nadeel van open laten staan?
Boordiameter 44 mm, lijkt mij een 65 of 70cc kopDie link doet het niet, wilde ik ook posten maar lukt niet dus maar ff gezegd hoe je komt.
Nu heb ik ff klein vraagje. Wat voor kop is dit?
Omschrijving: CILINDERKOP TOMOS A35 44.00 MM 12.50 MI
Prijs: € 17.50
Haal gewoon een complete as met moer. Trouwens, de moer is M12x 1,25. Ik kan me voorstellen dat de spoed van de schroefdraad anders is dan van een standaard moer.Ik heb zo net mijn schommel as vervangen, maar nu wil ik m10 moer er op draaien... te klein.. volgende dag m12 gehaald... te grootKan iemand bevestigen dat ik m11 moer nodig heb.. omdat je daar erg moeilijk aan kan komen
2 spoels is de oude, puntenloze ontsteking van Iskra. De grondplaat was hetzelfde als die van de puntenontsteking en had een (relatief) groot open vliegwiel. Er zaten ook "maar" 2 spoelen in, 1 voor licht en de ander voor ontsteking. De eerste S25'ers met 1-speed versnellingen zijn er destijds mee uitgerust (voor zover ik weet geen bromuitvoeringen).wat is eigenlijk het verschil tussen een 2spoel en een 4spoel electronische ontsteking
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Google [Bot] en 4 gasten