beide zijn prut een beetje goede begint bij 2500 euro en kijk vooral naar merken als yamaha en polaris en kawasaki.
ik heb met hem 580 minimum prijs afgesproken. Adly rocky ook goed merk weetje dat?? beetje bekend?Ik zou zeggen ga voor de adly rocky quad van 850 (op de adv. staat €650 maargoed) en vervang daarvan de remblokken achter en karren maar
Die andere ziet er niet uit en heeft zeer slechte banden wat erg duur is. En er zit speling op de a-arm er staat dat het een rubbertje is maar wie weet wat nog meer?
Adly is een bekend merk ja, zijn volop onderdelen voor te krijgen. Sta te kijken van de prijsik heb met hem 580 minimum prijs afgesproken. Adly rocky ook goed merk weetje dat?? beetje bekend?Ik zou zeggen ga voor de adly rocky quad van 850 (op de adv. staat €650 maargoed) en vervang daarvan de remblokken achter en karren maar
Die andere ziet er niet uit en heeft zeer slechte banden wat erg duur is. En er zit speling op de a-arm er staat dat het een rubbertje is maar wie weet wat nog meer?
Terug naar “Andere voertuigen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten