okeNieuwe keerring kopen, eruit halen is de keerring zijn leven ook weer voorbij
hoeveel euro kost dat ongeveer
ik heb er een gekocht voor 6 euro weet niet of dat veel was
okeNieuwe keerring kopen, eruit halen is de keerring zijn leven ook weer voorbij
Spuiten waar het droog is, hittebestendige lak moet daarna toch de oven in om even gebakken te worden.
Nee, dat soort olie kan niet in de versnellingsbak van een Tomos. Haal gewoon een flesje ATF (Automatic Transmission Fluid) bij de brommerboer of tankstation.Ik wil me versnellingsbakolie vervangen en had thuis nog een fles staan met de olie die ik voor me derbi gebruikte. Dit betreft sae 75w90 versnellingsbakolie. Kan ik deze ook voor de tomos gebruiken? ik vind namelijk alleen maar merken olie en niet de samenstelling (bijv. 75w90)
alvast bedankt
Stang? Je bedoelt zeker de achterbrugbout? Die kan vastgeroest zijn. Veel WD40 of kruipolie gebruiken en na lang inwerken proberen deze eruit te tikken.chrome achterbrug?
tis moeilijk om die stang eruit te halen van de achterbrug waarmee hij vast zit . ik kan namelijk niet lassenheeft iemand nog tips om mijn achterbrug eraf te halen is dan moeilijk?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten