Ik hoor sinds kort, na dat ik een standaard snel uitlaatje op mijn snorretje(2004) gemonteerd heb, een rammeltje uit de buurt van het achterwiel komen.
Kan het zijn dat de middenstandaard tegen de uitlaat aantrilt en dat dus de oorzaak is?
Ook viel mij op dat de linkerpoot van de voorvork speling heeft en bij een drempel op rijden een "bonk" geluidje maakt, bij de winkel zeiden ze dat dit tomos eigen was en liet hij zien dat dat bij een andere tomos ook het geval was en dat tomos enkele jaren gelden besloten heeft een nieuwe voorvork(zoals bekend) te introduceren, hoort dit daadwerkelijk of is dit een typisch broodje-aap-verhaal?
bvd dank
toevallig heb ik vandaag gehoor dat ene met de voorvoork veel voorkomt. Ik weet niet of dit al *standaard is bij de oude voorvorken maar je kan er ook een nieuwe opzetten als je eraf wilt[/quote]
ik heb er drie maanden garantie bij gekregen dus ik ga geen nieuwe kopen... ze zeiden dat dit geen kwaad kon en dat dit tomos eigen wastoevallig heb ik vandaag gehoor dat ene met de voorvoork veel voorkomt. Ik weet niet of dit al *standaard is bij de oude voorvorken maar je kan er ook een nieuwe opzetten als je eraf wilt
ik heb er drie maanden garantie bij gekregen dus ik ga geen nieuwe kopen... ze zeiden dat dit geen kwaad kon en dat dit tomos eigen wastoevallig heb ik vandaag gehoor dat ene met de voorvoork veel voorkomt. Ik weet niet of dit al *standaard is bij de oude voorvorken maar je kan er ook een nieuwe opzetten als je eraf wilt
ik denk het wel. zelf moest ik ook een zij *standaard nemen omdat mn uitlaat anders in de weg zat. Zit de uitlaat mischien ergens tegen aan?? of dat tie misgien ergens Bijna tegen aanzit..?
hallo allemaal,
ik had een vraagje, eerst zal ik eens me tomos beschrijven.
ik heb een tomos standaard. De uitlaat is chroom zonder bocht dus gwoon die van een brommer. ATW 28 en voor standaard. Carb is nu standaard en die wil ik dus veranderen. Verder heb ik geen aanpassingen en hij loopt nu tege de 40 aan en op lange stukken 40. Van mij mag die wel 45-47 lopen maar ik wil niet teveel trekkracht verliezen. iemand een idee, mijn idee was om een andere carb te nemen of raden jullie dit aan / af? en graag erbij zetten waarom
alvast bedankt
Dat is ook niet helemaal waar, bougie zorgt ook voor warmte ´afstroom´. Dus je moet wel de juiste hittegraad hebben.Boeit denk ik helemaal niks, als er maar een vonk van de bougie af komt zodat de brandstof "ontploft".
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten