we doen het zo...70cc en lager...goed idee
ff weer over je tomos. als je dan toch een sportstuurtje erop wil doen, moet je wel je zadel verlagen. anders lijk je net een wielrenner met een *motor onder zijn fiets.
oja @tomostuningwassenaar:
dingen die ik verkoop
roze racer verkocht.
ik haat hitteband
motto voor het beunen:
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
Voorvork was een gelukje idd, toevallig kwam ik er 1 tegen op internet (niet op mp maxim ) en kon ik die voor 40 euro overnemen, het is een ebr voorvork voor tomos, nieuw zijn ze te koop op internet shops voor rond de 100 euro!
Dit weekend gaat er flink gebeund worden, met TTW samen, misschien krijgen jullie nog een rijdend filmpje te zien
Die voorvork is erg lastig aan te komen, althans voor mij. Heb heel wat sites afgestruint voor die voorvork maar kan er geen vinden. Dus, als je een site vind: PM me
Klopt, net als de achterbrug die eronder zit, geen std chrome achterbrug waar die kettingspanners altijd krom gaan, maar een bzs achterbrug, erg lastig te krijgen ook...
Klopt, net als de achterbrug die eronder zit, geen std chrome achterbrug waar die kettingspanners altijd krom gaan, maar een bzs achterbrug, erg lastig te krijgen ook...